Acropolis,

Acropolis of Athens

6:58 μ.μ. Confessions of an Amateur Photographer 0 Comments

 Αρκετές μέρες σκεφτόμουν ποια φωτογραφία να ανεβάσω για πρώτη δημοσίευση, έτσι επέλεξα να ανεβάσω μια φωτογραφία του ιερού βράχου της Ακρόπολης που κατάφερα να τραβήξω σε μια καθημερινή μου εξόρμηση στην πόλη. Το να ζεις στην πρωτεύουσα της Ελλάδας έχει αρκετά ''φωτογραφικά'' πλεονεκτήματα, ειδικά τώρα που έχει μπει το φθινόπωρο και οι βόλτες στους δρόμους της πόλης είναι πιο εύκολες και λιγότερο ζεστές.
  Όσες φορές και να δω αυτό το αρχιτεκτονικό αριστούργημα, θα κάτσω μερικά λεπτά να το θαυμάσω και φυσικά να το φωτογραφίσω. Για καλή μου τύχη, είχα μαζί μου, την φωτογραφική μου μηχανή και έτσι απαθανάτισα αυτό το αριστούργημα που τόσα χρόνια δεσπόζει στον βράχο.
 Αυτό πάντως που μου έκανε εντύπωση εκείνη την μέρα, ήταν, ότι όλος ο κόσμος που είχε ανέβει στον λόφο  του Αρείου Πάγου, έκανα ακριβώς το ίδιο πράγμα με εμένα. Δηλαδή, θαύμαζαν τον ναό και παράλληλα τον φωτογράφιζαν, απαθανατίζοντας έτσι στην μνήμη τους εκείνη την στιγμή και εκείνη την εικόνα που έβλεπαν.

0 σχόλια: